Κάν’ το όπως η Christy! - Free Sunday
Κάν’ το όπως η Christy!

Κάν’ το όπως η Christy!

Διανύεις τη δύσκολη περίοδο της κύησης και θες να είσαι σε φόρμα; Γυμνάσου μόνο με ένα ring! Πάρε την έγκριση του γιατρού σου και ακολούθησε προσεκτικά τις οδηγίες της trainer, για να μην τραυματιστείς.

Photo1

Γύμνασε στήθος και χέρια! Κράτα το ring καλά από τις λαβές, μπροστά από το στήθος σου. Κατά την εισπνοή από τη μύτη, το χαλαρώνεις και κατά την εκπνοή το σφίγγεις όσο περισσότερο μπορείς. Επανάλαβε 15 φορές και στην τελευταία επανάληψη μείνε για 30΄΄.

Photo2

Γύμνασε τους πλάγιους κοιλιακούς! Στρίψε ελαφρώς τον κορμό σου προς το πλάι σφίγγοντας το ring και κάνε συγχρόνως μια ελαφριά κάμψη κορμού. Επανάλαβε 15 φορές από την κάθε πλευρά και στην τελευταία επανάληψη μείνε για 30΄΄.

Photo3

Γύμνασε πλάτη! Σφίξε το ring πίσω από το κεφάλι σου, έχοντας ίσια πλάτη, πίσω και κάτω τους ώμους, ώστε να μη σε «πιάσει» ο αυχένας, και διατήρησε έξω το στήθος. Επανάλαβε 15 φορές και μείνε στην τελευταία επανάληψη για 30΄΄.

Photo4

Γύμνασε πόδια και γλουτούς! Τοποθέτησε το ring ανάμεσα στα πόδια σου, λίγο πιο πάνω από τα γόνατα. Έχε ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα και τα πέλματα στραμμένα προς τα έξω. Πάρε εισπνοή από τη μύτη.

Photo5

Κατά την εκπνοή από το στόμα, σφίξε τετρακέφαλους, προσαγωγούς και γλουτούς, σφίγγοντας το ring και τεντώνοντας τα πόδια. Επανάλαβε 20 φορές, μένοντας στην τελική θέση για 2΄΄ σε κάθε επανάληψη.

Photo6

Γύμνασε γάμπες! Για να δυσκολέψεις την προηγούμενη άσκηση, πρόσθεσε στην κίνησή σου και το σήκωμα της φτέρνας, στηρίζοντας όλο σου το σώμα στις μύτες των ποδιών σου. Επανάλαβε 20 φορές, μένοντας 2΄΄ σε κάθε επανάληψη.

GOUTOS2