Τρία tips για να καις περισσότερες θερμίδες κατά την προπόνηση - Free Sunday
Τρία tips για να καις περισσότερες θερμίδες κατά την προπόνηση

Τρία tips για να καις περισσότερες θερμίδες κατά την προπόνηση

  1. Γύμνασε πρώτα τις μικρές μυϊκές ομάδες. Όταν γυμνάζουμε πρώτα τις μικρές μυϊκές ομάδες, παράγουμε λιγότερο γαλακτικό οξύ, το οποίο σε μεγάλες ποσότητες οδηγεί σε κόπωση, αναφέρουν ερευνητές του Πανεπιστημίου Έλον. Έτσι, μπορείς να εκτελέσεις περισσότερες επαναλήψεις και να αδυνατίσεις γρηγορότερα. Κάνε, λοιπόν, εκτάσεις τρικεφάλων ή ανυψώσεις γαμπών και τελείωσε με άλλες, για το στήθος, την πλάτη και τα πόδια.
  2. Οργάνωσε τη διαδρομή σου από πριν. Όταν γνωρίζεις εκ των προτέρων πόσο έχεις να διανύσεις, προσπαθείς περισσότερο και κινείσαι γρηγορότερα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «British Journal of Sports Medicine».
  3. Συνδύασε αερόβια με τα πόδια και ενδυνάμωση με τα χέρια. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Medicine and Science in Sports and Exercise», όσοι γυμνάζονται με στατικό ποδήλατο και ταυτόχρονα ασκούν τα χέρια τους καίνε περισσότερες θερμίδες χωρίς να αισθάνονται ότι κουράζονται περισσότερο. Έτσι, όταν τρέχεις ή περπατάς ή κάνεις ελλειπτικό ή τραμπολίνο, κράτα δύο βαράκια του μισού κιλού. Επίσης, μπορείς να κάνεις kangoo jumps σε συνδυασμό με λάστιχα στα χέρια ή βαράκια για πιο γρήγορα και εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Μπες στο κανάλι στο YouTube «Christy Mavridou» για να πάρεις ιδέες για το workout σου.