Τι δεν πρέπει ποτέ να κάνεις πριν γυμναστείς - Free Sunday

Free Sunday skin left

Free Sunday skin left

Τι δεν πρέπει ποτέ να κάνεις πριν γυμναστείς

Τι δεν πρέπει ποτέ να κάνεις πριν γυμναστείς

Είσαι έτοιμος/-η για γυμναστική; Ιδού τι δεν πρέπει να κάνεις ποτέ πριν από την εκγύμναση:

1. Όχι αλκοόλ: Οποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλ πριν από την προπόνηση είναι πάρα πολλή. Ανάλογα με το επίπεδο ανοχής μπορεί κάποιος να επηρεαστεί περισσότερο από κάποιον άλλον, αλλά σε κάθε περίπτωση μπορεί να πάθεις υπνηλία, αφυδάτωση, στένωση των αιμοφόρων αγγείων, μειωμένη κινητική λειτουργία και μια σειρά άλλων παρενεργειών που απλά δεν είναι καλές για την άσκηση. Επίσης, ακόμη και ένα ποτήρι αλκοόλ είναι δυνατόν να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε οτιδήποτε, από αστάθεια και αδυναμία μέχρι τραυματισμό.

2. Όχι περισσότερο από 2 ποτήρια νερό: Τα νεφρά μπορούν να επεξεργαστούν περίπου ένα λίτρο νερό την ώρα, οπότε αν πιεις περισσότερο, μπορεί να βάλεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο από μία σπάνια αλλά σοβαρή κατάσταση που λέγεται υπονατριαιμία, κατά την οποία το αίμα αραιώνει και η συγκέντρωση των ιόντων νατρίου πέφτει πολύ χαμηλά. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν απώλεια ενέργειας, μυϊκή αδυναμία και κράμπες, τίποτα δηλαδή καλό για μια καλή προπόνηση. Επίσης, από τα πιο επικίνδυνα πράγματα που μπορεί να προκαλέσει είναι επιληπτικές κρίσεις και κώμα.

3. Όχι πικάντικα τρόφιμα: Απόφυγε τελείως τα πικάντικα τρόφιμα, αν δεν θες να πάθεις καούρα ή παλινδρόμηση κατά τη διάρκεια της άσκησης. Τα πικάντικα τρόφιμα συνδυάζονται στο γεμάτο στομάχι με το όξινο περιεχόμενό του και ερεθίζουν το εσωτερικό του οισοφάγου προξενώντας τη γνωστή μας καούρα, η οποία ασφαλώς θα σου χαλάσει το κέφι για άσκηση.

4. Όχι κρέας, αυγά, καλαμπόκι και οτιδήποτε άλλο είναι βαρύ για το στομάχι και δύσπεπτο: Αν γυμνάζεσαι ενώ το στομάχι εξακολουθεί να αφομοιώνει τα τρόφιμα, το σώμα έχει διπλό έργο, δηλαδή πρέπει να στέλνει το αίμα εκτός από το στομάχι και στους μυς που εργάζονται. Έτσι, η παροχή του αίματος δεν είναι αρκετή ούτε για να βοηθήσει το στομάχι να χωνέψει σωστά το φαγητό ούτε για να βοηθήσει τους μυς να γυμναστούν σωστά. Προτίμησε, λοιπόν, εύπεπτα τρόφιμα, όπως τα φρούτα και οι υδατάνθρακες, λίγες ώρες πριν, ώστε το σώμα να είναι σε θέση να τα χρησιμοποιήσει για να σε βοηθήσει να γυμναστείς σωστά.